Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tokuffe" data-source="post: 53352" data-attributes="member: 35635"><p>Vill bara informera innan någon hyr utav Rich att allt är inte bara guld och gröna skogar. </p><p></p><p>Ang bra läge(läs ovan) De flesta lägenheter här i Valdisere har bra läge. Det är ju inte direkt en storstad det här...</p><p></p><p>Till Rich fördel kan man säga att han fixar alltid boende till de som vill ha. Dock finns det några men med i leken.</p><p></p><p>Han är dyr! Ligger ca 25% över de flesta andra uthyrare.</p><p>Hans beskrivningar av lägenheterna är ofta ganska missvisande. Finns säkerligen en och annan på det här forumet som har erfarenhet av detta. Här för mig att det var bla några förra säsongen som blivit lovade en lägenhet på ca 25 kvadrat och fick en på 17. Tog ett tag innan det fick upprättelse. Vet att han tom blev kallad till polisförhör för att han försökte blåsa en svensk tjej.</p><p></p><p>Om du hyr enstaka säng kan du hamna var som helst. Förra året hade han tydligen någon inhyrd hos vår lokala gräsåterförsäljare. Kan även tillägga att mr Rich är en av hans största kunder. Fast det är nog de flesta som har pengar här nere... Så det är inget att höja på ögonbrynen över.</p><p></p><p>Bli inte förvånad om han stormar in när som helst på dygnet med någon ny ide han fått för sig.(är oftast av märklig karaktär och total ologik) Allt från var han tycker att ni skall placera era pjäxor nattetid till någon person han vill tränga in i er redan överfulla lägenhet. </p><p></p><p>Ibland blir det ett och annat problem för mr Rich. Han löser dem. Det måste man ge honom cred för. Men kanske inte på smidigast sett. Förra året blev han tydligen av med någon lägenhet pga att han inte informerat ägaren om att det inte var han själv som skulle bo där utan 7 st svenska bummare. Han fixade en ny lägenhet till tjejerna o killarna(hans egen fick de ta över.) Men ni skulle sett när de skulle tömma lägenheten och Rich försökte leka organisatör. Folk kånkade runt på sängar, madrasser, porslin över halva byn. Löste sig tillslut. Fast det var nog inte Rich förtjänst. Tror att det var länge sedan vi skrattade så gott. Kunde nog blivit årets händelse här i byn om inte Jon O vaknat upp med en korv i stolgången och en mjölkflaska runt sin mandom morgonen efter finalen på Xbox big day out.</p><p></p><p>Fast allt är inte skit piss o faan, Rich lagar god mat och är mycket social! En kul kille så länge det inte blir några problem.</p><p></p><p>Lyd ett gått råd av en övervintrad bummare sedan åttiotalet och numer permanentboende i Valmisär. Hyr av våra lokala agencies. Kolla på valdisere.com. Där finner du adresser och telefonnummer. </p><p></p><p>Men om du inte får tag på något. Hyr av Rich så du iaf får vara här. En av världens bästa platser, kan vara värt mycket!</p><p></p><p>//Ulf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tokuffe, post: 53352, member: 35635"] Vill bara informera innan någon hyr utav Rich att allt är inte bara guld och gröna skogar. Ang bra läge(läs ovan) De flesta lägenheter här i Valdisere har bra läge. Det är ju inte direkt en storstad det här... Till Rich fördel kan man säga att han fixar alltid boende till de som vill ha. Dock finns det några men med i leken. Han är dyr! Ligger ca 25% över de flesta andra uthyrare. Hans beskrivningar av lägenheterna är ofta ganska missvisande. Finns säkerligen en och annan på det här forumet som har erfarenhet av detta. Här för mig att det var bla några förra säsongen som blivit lovade en lägenhet på ca 25 kvadrat och fick en på 17. Tog ett tag innan det fick upprättelse. Vet att han tom blev kallad till polisförhör för att han försökte blåsa en svensk tjej. Om du hyr enstaka säng kan du hamna var som helst. Förra året hade han tydligen någon inhyrd hos vår lokala gräsåterförsäljare. Kan även tillägga att mr Rich är en av hans största kunder. Fast det är nog de flesta som har pengar här nere... Så det är inget att höja på ögonbrynen över. Bli inte förvånad om han stormar in när som helst på dygnet med någon ny ide han fått för sig.(är oftast av märklig karaktär och total ologik) Allt från var han tycker att ni skall placera era pjäxor nattetid till någon person han vill tränga in i er redan överfulla lägenhet. Ibland blir det ett och annat problem för mr Rich. Han löser dem. Det måste man ge honom cred för. Men kanske inte på smidigast sett. Förra året blev han tydligen av med någon lägenhet pga att han inte informerat ägaren om att det inte var han själv som skulle bo där utan 7 st svenska bummare. Han fixade en ny lägenhet till tjejerna o killarna(hans egen fick de ta över.) Men ni skulle sett när de skulle tömma lägenheten och Rich försökte leka organisatör. Folk kånkade runt på sängar, madrasser, porslin över halva byn. Löste sig tillslut. Fast det var nog inte Rich förtjänst. Tror att det var länge sedan vi skrattade så gott. Kunde nog blivit årets händelse här i byn om inte Jon O vaknat upp med en korv i stolgången och en mjölkflaska runt sin mandom morgonen efter finalen på Xbox big day out. Fast allt är inte skit piss o faan, Rich lagar god mat och är mycket social! En kul kille så länge det inte blir några problem. Lyd ett gått råd av en övervintrad bummare sedan åttiotalet och numer permanentboende i Valmisär. Hyr av våra lokala agencies. Kolla på valdisere.com. Där finner du adresser och telefonnummer. Men om du inte får tag på något. Hyr av Rich så du iaf får vara här. En av världens bästa platser, kan vara värt mycket! //Ulf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Tillbaka
Topp