Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OAW" data-source="post: 53353" data-attributes="member: 31572"><p>Leier av rich denne sesongen, og ble litt oversaket over det som stod i innlegget ovenfor. At rich plutselig plasserte enda en person i en leilighet som var overfull. Selv har jeg fått en kontrakt på en seng i en firemanns leilighet. I kontrakten garanteres det at leiligheten kun er for fire personer, han kan derfor ikke plutselig plassere enda en person der. Jeg ringte han også, og han bekreftet det som stod i kontrakten. Noen av leilighetene han leier ut, er for opptil seks personer. Han lar det ofte være opptil de som har leid leiligheten og bestemme om de vil tjene penger på å la flere personer bo der. Synes det virker rimelig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OAW, post: 53353, member: 31572"] Leier av rich denne sesongen, og ble litt oversaket over det som stod i innlegget ovenfor. At rich plutselig plasserte enda en person i en leilighet som var overfull. Selv har jeg fått en kontrakt på en seng i en firemanns leilighet. I kontrakten garanteres det at leiligheten kun er for fire personer, han kan derfor ikke plutselig plassere enda en person der. Jeg ringte han også, og han bekreftet det som stod i kontrakten. Noen av leilighetene han leier ut, er for opptil seks personer. Han lar det ofte være opptil de som har leid leiligheten og bestemme om de vil tjene penger på å la flere personer bo der. Synes det virker rimelig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Tillbaka
Topp