Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tokuffe" data-source="post: 53354" data-attributes="member: 35635"><p>Vill poängtera en sak.</p><p>Rich är absolut inte elak. Han vill verkligen alla väl. Men på sitt lilla sätt. Vad jag vet har han aldrig blåst någon på boende. Om man blivit lovad en sovplats får man alltid någonstans att bo men kanske inte det men förväntat sig/trott.</p><p></p><p>Angående vad som står i kontrakten, om ni anser att han brutit mot det erbjuder han sig att återbetala de pengar ni betalt och avtalet upphör. Men då har ni inget boende och får åka hem. Rich kan sen hyra ut lägenheten/sovplatsen till någon annan. He wins, you lose. Eller så accepterar ni, biter i det sura äpplet och får en helnajs säsong. Kallas marknadsekonomi.</p><p></p><p>Ni är inte i Sverige där man kan hävda sin rätt i absurdum. Här gäller knappt franska lagar, på gott och ont.</p><p></p><p>/Ulf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tokuffe, post: 53354, member: 35635"] Vill poängtera en sak. Rich är absolut inte elak. Han vill verkligen alla väl. Men på sitt lilla sätt. Vad jag vet har han aldrig blåst någon på boende. Om man blivit lovad en sovplats får man alltid någonstans att bo men kanske inte det men förväntat sig/trott. Angående vad som står i kontrakten, om ni anser att han brutit mot det erbjuder han sig att återbetala de pengar ni betalt och avtalet upphör. Men då har ni inget boende och får åka hem. Rich kan sen hyra ut lägenheten/sovplatsen till någon annan. He wins, you lose. Eller så accepterar ni, biter i det sura äpplet och får en helnajs säsong. Kallas marknadsekonomi. Ni är inte i Sverige där man kan hävda sin rätt i absurdum. Här gäller knappt franska lagar, på gott och ont. /Ulf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Tillbaka
Topp