Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tibben" data-source="post: 53360" data-attributes="member: 12719"><p>Tokuffe har helt rätt. Bodde själv hos Rich förra säsongen. Han är mycket lömsk och ser enbart till sitt eget bästa. I hans värld existerar inga andra regler än de som passar honom själv bäst för stunden. Men som sagt, alternativet kan ibland vara att överhuvudtaget inte ha någonstans att bo. Man skall dock vara medveten om vad man ger sig in på. Visste ni förresten att denne "seriöse businessman" är över 40 och fortfarande bor som en 18-årig förstasäsongare. Och, nej jag såg honom aldrig åka under den tid jag bodde hos honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tibben, post: 53360, member: 12719"] Tokuffe har helt rätt. Bodde själv hos Rich förra säsongen. Han är mycket lömsk och ser enbart till sitt eget bästa. I hans värld existerar inga andra regler än de som passar honom själv bäst för stunden. Men som sagt, alternativet kan ibland vara att överhuvudtaget inte ha någonstans att bo. Man skall dock vara medveten om vad man ger sig in på. Visste ni förresten att denne "seriöse businessman" är över 40 och fortfarande bor som en 18-årig förstasäsongare. Och, nej jag såg honom aldrig åka under den tid jag bodde hos honom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Tillbaka
Topp