Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SunDown" data-source="post: 53368" data-attributes="member: 34697"><p>Ok... jag heter Richard och är inne på mitt 23 år. Vill bara klargöra att jag inte har "kraften" att på långa vägar hyra ut lägenheter i val d. men ....däremot så var jag där säsongen 02-03 och hyrde då av Rich. På dom vägarna ligger det och vi har kontakt nu, så jag hjälper bara honom att sprida info. E det noterat nu?</p><p>Kan jag väl passa på att fråga om det är någon som ska till Val d. kommande säsong som kanske är sugen på att starta ett forum för att dela lite laddning inför just detta.</p><p>Ha det så kanske vi både hörs och syns!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SunDown, post: 53368, member: 34697"] Ok... jag heter Richard och är inne på mitt 23 år. Vill bara klargöra att jag inte har "kraften" att på långa vägar hyra ut lägenheter i val d. men ....däremot så var jag där säsongen 02-03 och hyrde då av Rich. På dom vägarna ligger det och vi har kontakt nu, så jag hjälper bara honom att sprida info. E det noterat nu? Kan jag väl passa på att fråga om det är någon som ska till Val d. kommande säsong som kanske är sugen på att starta ett forum för att dela lite laddning inför just detta. Ha det så kanske vi både hörs och syns! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lægenhet!!!!
Tillbaka
Topp