Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
laga belagen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_T" data-source="post: 65352" data-attributes="member: 34744"><p>jag lyckades repa skidorna ganska rejält i helgen (en grop är så djup att man skymtar kärnan på skidan tror jag). jag är hel ny på det här med skidor, så jag undrar hur man bäst lagar det? brukar det vara dyrt att låta nån butik fixa det?en kompis har lite belagsplast som jag kunde få låna att kleta med, är det svårt?</p><p></p><p>(och varför var det så lite snö och mycket sten just där jag åkte...? klantigt, klantigt...)</p><p></p><p>//johan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_T, post: 65352, member: 34744"] jag lyckades repa skidorna ganska rejält i helgen (en grop är så djup att man skymtar kärnan på skidan tror jag). jag är hel ny på det här med skidor, så jag undrar hur man bäst lagar det? brukar det vara dyrt att låta nån butik fixa det?en kompis har lite belagsplast som jag kunde få låna att kleta med, är det svårt? (och varför var det så lite snö och mycket sten just där jag åkte...? klantigt, klantigt...) //johan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
laga belagen?
Tillbaka
Topp