Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Laga Gore-tex - är dessa bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 999687" data-attributes="member: 29415"><p>Nu återkommer jag.</p><p></p><p>Jag lagade alltså tre saker i första vändan:</p><p></p><p>1. Byte blixtlås på jacka</p><p>2. Snölås som lossnat</p><p>3. Bröstficka där limningen av blixtlåset gått upp.</p><p></p><p>Resultat:</p><p></p><p>1. Har bara använt jackan en dag och då upptäckte jag att de (eller kanske jag) hade glömt flytta över snodden som sitter i blixtlåset som gör att man kan få grepp om det med handskar på. Visst hade jag kunnat tänka på det men det känns slarvigt att de inte fixade detta när det faktiskt höll sakerna i händerna.</p><p></p><p>2. Lagningen höll två veckor. Kasst. Nu har jag silvertape:at och det har hållit i nästan en månad.</p><p></p><p>3. Lagningen höll mindre än två veckor!</p><p></p><p></p><p>Dyrt och dåligt alltså. Jag kan inte rekommendera HS Nyckelservice Gore-Tex servicecenter. Det är dubbelt kasst eftersom jag inte kommer hem förrän april. Nu har jag lyckligtvis en komplett uppsättning skalplagg till som är minst lika bra så tills jag faller av en klippa nästa gång så klarar jag mig. Men ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 999687, member: 29415"] Nu återkommer jag. Jag lagade alltså tre saker i första vändan: 1. Byte blixtlås på jacka 2. Snölås som lossnat 3. Bröstficka där limningen av blixtlåset gått upp. Resultat: 1. Har bara använt jackan en dag och då upptäckte jag att de (eller kanske jag) hade glömt flytta över snodden som sitter i blixtlåset som gör att man kan få grepp om det med handskar på. Visst hade jag kunnat tänka på det men det känns slarvigt att de inte fixade detta när det faktiskt höll sakerna i händerna. 2. Lagningen höll två veckor. Kasst. Nu har jag silvertape:at och det har hållit i nästan en månad. 3. Lagningen höll mindre än två veckor! Dyrt och dåligt alltså. Jag kan inte rekommendera HS Nyckelservice Gore-Tex servicecenter. Det är dubbelt kasst eftersom jag inte kommer hem förrän april. Nu har jag lyckligtvis en komplett uppsättning skalplagg till som är minst lika bra så tills jag faller av en klippa nästa gång så klarar jag mig. Men ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Laga Gore-tex - är dessa bra?
Tillbaka
Topp