SilverArrow
Medlem
Laga låsmekanism
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkar inte finnas som reservdel. Tar gärna emot tipsTror det blir svårt att få en hållbar lagning där. Det bästa vore att byta ut den skadade delen.
Blev påkörd från sidan medans jag stod i backen. Det är det enda jag kan komma ihåg att det kan ha orsakat detta.Det där är armerad plast. Att smälta ihop kommer inte funka bra, limma håller inte heller (och jag brukar alltid förespråka epoxylagningar). Bara att bita i det sura äpplet och byta ut delen eller hela bindningen.
Det är saken som håller fast dig vid skidan, se det som att du köper en försäkring så känns det bättre
Får man fråga hur det gick till?
Det är attack 13.Vad är det för bindning? Har ett par attack 13 liggande du kan få billigt om du inte vill köpa nya.
Se pm.Det är attack 13.
Var bor du och vad vill du ha för de?
Då säger jag såhär:Blev påkörd från sidan medans jag stod i backen. Det är det enda jag kan komma ihåg att det kan ha orsakat detta.
Blev bokstavligen utslagen från bindningar, så kraftig var smällen. Har inte upptäckt detta förrän nu med anledning att jag köpte nya pjäxor och skulle justera bindningen. Så, jag har åkt med det typ halva veckan förra året.
Den andra sidan är intakt, så skulle man kunna få till denna så skulle det säkert gå att klara sig.