Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga skida själv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jespr" data-source="post: 71736" data-attributes="member: 32056"><p>Jo, när jag var och åkte lite på sportlovet så råkade jag hacka upp ett rejält sår på belaget som når in till träkärnan på skidan, och plasten har vikt upp sig (dvs att ingen plast har skrapats bort, utan att den bildar ett litet "tak" över hålrumet). Det jobbiga var att jag precis veckan innan hade betalt 350 spänn för en helslipning och lagning av några gamla repor. Nu vill jag inte betala det igen, så jag hade tänkt försöka fixa hacket själv, för första gången i mitt liv. </p><p>Då undrar jag vad för material som skall användas och hur man går till väga. Ska man först "sandpappra" plasten som står upp, fylla i hacket och sen "sandpappra" ner ojämnheterna igen?</p><p>Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att skriva ett svar som står till min hjälp?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jespr, post: 71736, member: 32056"] Jo, när jag var och åkte lite på sportlovet så råkade jag hacka upp ett rejält sår på belaget som når in till träkärnan på skidan, och plasten har vikt upp sig (dvs att ingen plast har skrapats bort, utan att den bildar ett litet "tak" över hålrumet). Det jobbiga var att jag precis veckan innan hade betalt 350 spänn för en helslipning och lagning av några gamla repor. Nu vill jag inte betala det igen, så jag hade tänkt försöka fixa hacket själv, för första gången i mitt liv. Då undrar jag vad för material som skall användas och hur man går till väga. Ska man först "sandpappra" plasten som står upp, fylla i hacket och sen "sandpappra" ner ojämnheterna igen? Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att skriva ett svar som står till min hjälp? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga skida själv?
Tillbaka
Topp