Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga skida själv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 71737" data-attributes="member: 28877"><p>Jag förstår inte riktigt hur det ser ut(bild kanske?), men jag ska försöka ge några tips iaf. När jag har fått repor ner till kärnan så försöker jag fylla med epoxy, om det är en bredare sak så skär jag ut en bit belag från en gammal skida som jag sedan limmar fast med epoxyn. när det har torkat så kör jag med sandpapper för att få en jämn yta. Det är svårt att få en perfekt blagsbit och det blir nästan allid glapp och då fyller jag upp med belags stav.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 71737, member: 28877"] Jag förstår inte riktigt hur det ser ut(bild kanske?), men jag ska försöka ge några tips iaf. När jag har fått repor ner till kärnan så försöker jag fylla med epoxy, om det är en bredare sak så skär jag ut en bit belag från en gammal skida som jag sedan limmar fast med epoxyn. när det har torkat så kör jag med sandpapper för att få en jämn yta. Det är svårt att få en perfekt blagsbit och det blir nästan allid glapp och då fyller jag upp med belags stav. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga skida själv?
Tillbaka
Topp