Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga T1:or???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ghostface" data-source="post: 71917" data-attributes="member: 27682"><p>Hejsan - jag har fått mystiska förslitningar under sulorna på mina T1:or (se liknande problem i tråden: <a href="http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=6325" target="_blank">http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=6325</a>). </p><p></p><p>Undrar om någon har tips på antingen hur man kan laga sulan själv eller om det finns någon bra skomakare i Stockholmsområdet som man kan lämna in pjäxor/vibramsulor till???</p><p></p><p>Är alltså inte intresserad av att försöka reklamera dessa, dom är ju snart fyra/fem säsonger gamla - utan vill hellre bara laga sulorna så att jag kan åka säsongen ut...</p><p></p><p>Tips någon???</p><p></p><p>/Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ghostface, post: 71917, member: 27682"] Hejsan - jag har fått mystiska förslitningar under sulorna på mina T1:or (se liknande problem i tråden: [URL]http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=6325[/URL]). Undrar om någon har tips på antingen hur man kan laga sulan själv eller om det finns någon bra skomakare i Stockholmsområdet som man kan lämna in pjäxor/vibramsulor till??? Är alltså inte intresserad av att försöka reklamera dessa, dom är ju snart fyra/fem säsonger gamla - utan vill hellre bara laga sulorna så att jag kan åka säsongen ut... Tips någon??? /Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Laga T1:or???
Tillbaka
Topp