Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet chamonix- en plats kvar..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SofieSofie" data-source="post: 89340" data-attributes="member: 42521"><p>Hej!!</p><p></p><p>Jag kommer ner till chamonix i början på januari och letar boende.. tänkte plugga franska genom insted.. vad kostar lägenheten? Och hur tar ni er ner?</p><p></p><p>Ska ni festa sönder er hela säsongen? hehe, skum fråga, men jag festade sönder mig förra säsongen och eftersom jag tänkte försöka plugga och åka lite den här säsongen så... </p><p></p><p>hör av er om platsen finns kvar!</p><p></p><p>/Sofie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SofieSofie, post: 89340, member: 42521"] Hej!! Jag kommer ner till chamonix i början på januari och letar boende.. tänkte plugga franska genom insted.. vad kostar lägenheten? Och hur tar ni er ner? Ska ni festa sönder er hela säsongen? hehe, skum fråga, men jag festade sönder mig förra säsongen och eftersom jag tänkte försöka plugga och åka lite den här säsongen så... hör av er om platsen finns kvar! /Sofie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet chamonix- en plats kvar..
Tillbaka
Topp