Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet chamonix uthyres.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zorro" data-source="post: 978705" data-attributes="member: 32884"><p>Det jag har är alltså en lägenhet i Chamonix sud. på 19kvm med balkong med sol från cirka kl 14-15.</p><p>Det är en rätt klassisk sudlägenhet, men fräshare och mer välplanerad än dom flesta.</p><p>Det finns 3 fasta sängar och en som man kan dra ut. Så finns en extra säng om någon kommer på besök.</p><p>Det är en våningsäng(från ikea). 1 säng vid ingången av lägenheten + 1 utdragbar under våningsängen.</p><p>täcken och madrasskydd finns, så ni får ta med egna lakan.</p><p>Det finns relativt mycket hyllor och gaderober så man kan packa undan allt det mesta, (vilket oftast saknas i säsongsboenden.)</p><p>Om ni tittat på olika boenden som tex. från chamserve är det väldigt mkt bättre och billigare, (har själv hyrt av dem innan).</p><p>Badrum med litet badkar, hemskt ful kakling, orenoverat och gammalt, men relativt fräsh ändå.</p><p>Det är 50m till auguille de midi-stationen från ingången.</p><p>Kokvrå, 2 plattor, micro, saknar ugn men annars fullt utrustat kök.</p><p>Jag var på ikea och handlade allt jag kunnat tänka på.</p><p>Dammsugare finns vilket är skönt för det brukar saknas i säsongsboenden vilket gör att man kan ha det lite fräschare.</p><p>Hör av er så skickar jag bilder.</p><p></p><p>Jag har tänkt runt 42000SEK för säsongen vilket jag tog förra säsongen vilket blir 14000 per person vilket i sin tur blir 2800 i månaden vilket är bland det billigaste man kan få det i Chamonix vad jag vet.</p><p>Då är det från 1 Dec-1 Maj, men lägenheten står tom i November så skulle ni vilja åka ner tidigare kan ni göra det utan extra kostnad.</p><p>Sen vill ni stanna längre är detta möjligt.</p><p>Jag vill också ha en safety deposit på 9000SEK som ges tillbaka i slutet av säsongen, minus allt ni lyckats ha sönder, (förra året var det ingenting)</p><p>Ni får gärna kontakterna till dom som bodde där förra året och hör gärna av er om det är något mer ni undrar om.</p><p>Jag skickar ett kontrakt på uthyrningen jag och ni skriver på så både ni och jag kan känna oss säkra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zorro, post: 978705, member: 32884"] Det jag har är alltså en lägenhet i Chamonix sud. på 19kvm med balkong med sol från cirka kl 14-15. Det är en rätt klassisk sudlägenhet, men fräshare och mer välplanerad än dom flesta. Det finns 3 fasta sängar och en som man kan dra ut. Så finns en extra säng om någon kommer på besök. Det är en våningsäng(från ikea). 1 säng vid ingången av lägenheten + 1 utdragbar under våningsängen. täcken och madrasskydd finns, så ni får ta med egna lakan. Det finns relativt mycket hyllor och gaderober så man kan packa undan allt det mesta, (vilket oftast saknas i säsongsboenden.) Om ni tittat på olika boenden som tex. från chamserve är det väldigt mkt bättre och billigare, (har själv hyrt av dem innan). Badrum med litet badkar, hemskt ful kakling, orenoverat och gammalt, men relativt fräsh ändå. Det är 50m till auguille de midi-stationen från ingången. Kokvrå, 2 plattor, micro, saknar ugn men annars fullt utrustat kök. Jag var på ikea och handlade allt jag kunnat tänka på. Dammsugare finns vilket är skönt för det brukar saknas i säsongsboenden vilket gör att man kan ha det lite fräschare. Hör av er så skickar jag bilder. Jag har tänkt runt 42000SEK för säsongen vilket jag tog förra säsongen vilket blir 14000 per person vilket i sin tur blir 2800 i månaden vilket är bland det billigaste man kan få det i Chamonix vad jag vet. Då är det från 1 Dec-1 Maj, men lägenheten står tom i November så skulle ni vilja åka ner tidigare kan ni göra det utan extra kostnad. Sen vill ni stanna längre är detta möjligt. Jag vill också ha en safety deposit på 9000SEK som ges tillbaka i slutet av säsongen, minus allt ni lyckats ha sönder, (förra året var det ingenting) Ni får gärna kontakterna till dom som bodde där förra året och hör gärna av er om det är något mer ni undrar om. Jag skickar ett kontrakt på uthyrningen jag och ni skriver på så både ni och jag kan känna oss säkra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet chamonix uthyres.
Tillbaka
Topp