Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i badgastein finns.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jjoohan" data-source="post: 262950" data-attributes="member: 35805"><p>hej hej! vi har en lägenhet i badgastein för 3 pers. Vi funderar på att sticka hem. lägenheten äe lyxig med tvättmaskin, diskmaskin och ligger granne med andra säsongarlägenheter.(glada norrmänn) Vårt problem är att vi har skrivit kontrakt till början på april så vi måste överlåta den till någon. Denkostar 750euro/månad alltså 250euro/månad om man är 3 /johan </p><p></p><p>lägenhetne kan överlåtas i början på februari. (sålänge snön inte vräker ner för då stannar vi)</p><p></p><p>Hör av er i min dagbok om ni är intresserade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jjoohan, post: 262950, member: 35805"] hej hej! vi har en lägenhet i badgastein för 3 pers. Vi funderar på att sticka hem. lägenheten äe lyxig med tvättmaskin, diskmaskin och ligger granne med andra säsongarlägenheter.(glada norrmänn) Vårt problem är att vi har skrivit kontrakt till början på april så vi måste överlåta den till någon. Denkostar 750euro/månad alltså 250euro/månad om man är 3 /johan lägenhetne kan överlåtas i början på februari. (sålänge snön inte vräker ner för då stannar vi) Hör av er i min dagbok om ni är intresserade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i badgastein finns.
Tillbaka
Topp