Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i centrala Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MalinLundquist" data-source="post: 391441" data-attributes="member: 77435"><p>Tjena</p><p>Har kommit över en lägenhet i centrala Verbier för 9200 CHF för hela säsongen.</p><p>Hyran kommer att delas upp i tre betalningar. Är ni två personer och en inte har ngt emot att bo på golvet funkar ju det också, det blir trångt men sjukt billigt. Det är lite bråtom så om ni är intresserade, svara så snabbt som möjligt. Lägenheten har vi från detta nu fram till den 27 April, så hela säsongen. Bara att höra av er!</p><p></p><p>Mail: Remmiath@hotmail.com</p><p>Mobil: 0730550332</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MalinLundquist, post: 391441, member: 77435"] Tjena Har kommit över en lägenhet i centrala Verbier för 9200 CHF för hela säsongen. Hyran kommer att delas upp i tre betalningar. Är ni två personer och en inte har ngt emot att bo på golvet funkar ju det också, det blir trångt men sjukt billigt. Det är lite bråtom så om ni är intresserade, svara så snabbt som möjligt. Lägenheten har vi från detta nu fram till den 27 April, så hela säsongen. Bara att höra av er! Mail: Remmiath@hotmail.com Mobil: 0730550332 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i centrala Verbier
Tillbaka
Topp