Lägenhet i Cham efterlyses!

cookies

Ny medlem
Hej!! Vi är tre seriösa och glada skidåkare som söker boende i Chamonix till säsongen (dec - april). Om du har en lägenhet som du vill dela eller bara bra tips att ge så hör av dig till oss!
/Karin, Sandy och Gunilla

Karin: karinbirck@hotmail.com 0736-490882
Gunilla: birck@kth.se 0733-827350

Tjena.

Jag håller på att kolla upp en lägenhet. Den är för ca 5 pers, jag har ingen att åka med för alla mina polare dukar och stannar hemma. Men jag tänkte om man kunde få tag på en typ 5 till 5 pers lägenhet i Chamonix så kan man säkert hitta någon att bo med.

Jag ska kolla upp det lite mer, funderar på typ Chamonix Sud. Jag hör av mig med priser och mer information, om ni är intresserade dvs.

Mvh

David

Kolla upp sidan Continet Holiday & Travel!
Där finns allt från 3 pers. studios till 6 pers. lägenheter. Priserna är från c:a 600kr/vecka upp till 1300kr/vecka. Ska själv åka men har ingen att åka med..........hänger gärna på. E-mail: Vistas82@hotmail.com

Mobilnr: 0706045153

Ha´re.....................................

Tja! Jag heter kevin, kallas för Kevva. Tänkte dra till Chamonix runt vecka3 eller vecka 4. Finns en bra sida som heter "Continent Holiday & Travel". Söker personer som vill hänga på dit. Tänkte vara där i c:a 8 veckor. På Continent Holiday & Travel finns det allt från 3pers. studios till 6pers. lägenheter med priser från 6ookr/vecka till 1300 kr/vecka. Kolla upp den sidan. Den e svensk. Hör av er på min mail: Vistas82@hotmail.com eller på mobilen: 070-6045153!

Ha´re gött sålänge så kanske vi hörs! /Kevva

Tillbaka
Topp