Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 94731" data-attributes="member: 35115"><p>Tjena! </p><p></p><p>Vi har typ två olika lägenheter på g i chamonix. Vi skulle behöva lite fler pers att dela någon av dessa med!</p><p></p><p>Alternativen är:</p><p></p><p>Alt 1</p><p></p><p>Ett Chalet på 140 kvadrat där max 6 pers får bo, 5 min från center till fots. Mer info om detta imorn! </p><p>Pris för 6 pers ca 4500 kr per pers/mån. Ganska hög hyra men man får jävligt mycket utrymme för pengarna. </p><p></p><p></p><p>Alt 2</p><p></p><p>Lägenhet i SUD på 30 kvadrat 5-6 pers. Hyra max 3800 kr per person. Fin med tvättmaskin och parkeringsplats. (Vi tänkte åka ner med bil så den tar vi, men ni får åka med i bilen ibland <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> )</p><p></p><p>Vi vill veta om det finnns några, 2-4, st som vill dela något av dessa alternativ med oss. Vi är 2 som säkert ska ner men vi kanske blir fyra. Skriv vilket alternativ ni är mest intresserade av! Vi vet inte riktigt ännu när man måste flytta in. Vi tänkte dra i början av januari och behöver kanske då folk som "passar" lägenheten i dec om man måste flytta in på stört!!!</p><p></p><p>Swiiisha på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 94731, member: 35115"] Tjena! Vi har typ två olika lägenheter på g i chamonix. Vi skulle behöva lite fler pers att dela någon av dessa med! Alternativen är: Alt 1 Ett Chalet på 140 kvadrat där max 6 pers får bo, 5 min från center till fots. Mer info om detta imorn! Pris för 6 pers ca 4500 kr per pers/mån. Ganska hög hyra men man får jävligt mycket utrymme för pengarna. Alt 2 Lägenhet i SUD på 30 kvadrat 5-6 pers. Hyra max 3800 kr per person. Fin med tvättmaskin och parkeringsplats. (Vi tänkte åka ner med bil så den tar vi, men ni får åka med i bilen ibland :) ) Vi vill veta om det finnns några, 2-4, st som vill dela något av dessa alternativ med oss. Vi är 2 som säkert ska ner men vi kanske blir fyra. Skriv vilket alternativ ni är mest intresserade av! Vi vet inte riktigt ännu när man måste flytta in. Vi tänkte dra i början av januari och behöver kanske då folk som "passar" lägenheten i dec om man måste flytta in på stört!!! Swiiisha på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i Chamonix!
Tillbaka
Topp