Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickeee" data-source="post: 50505" data-attributes="member: 34468"><p>Hej allihop!</p><p>Vi är tre kompisar som fått tag på en lägenhet på 35 m2 för fem personer. Lägenheten ligger nära Sudtorget och vi har den från 1 dec till 30 April.</p><p></p><p>Hyran är på 1500 euro/person för hela perioden, depositionen på 1500 euro ska betalas sista september.</p><p></p><p>Det är plus om ni gillar att åka utanför pisten.</p><p></p><p>Det finns alltså 2 platser kvar, är ni intresserade så hör av er till min mail: glide_mike@hotmail.com så fort som möjligt.</p><p>Väntar mig seriösa svar. Ha de // Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickeee, post: 50505, member: 34468"] Hej allihop! Vi är tre kompisar som fått tag på en lägenhet på 35 m2 för fem personer. Lägenheten ligger nära Sudtorget och vi har den från 1 dec till 30 April. Hyran är på 1500 euro/person för hela perioden, depositionen på 1500 euro ska betalas sista september. Det är plus om ni gillar att åka utanför pisten. Det finns alltså 2 platser kvar, är ni intresserade så hör av er till min mail: glide_mike@hotmail.com så fort som möjligt. Väntar mig seriösa svar. Ha de // Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet i Chamonix!
Tillbaka
Topp