Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lägenhet i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KarinFischer" data-source="post: 136618" data-attributes="member: 54192"><p>Nu skriver jag här fastän det antagligen är lönlöst, men</p><p>va fan, jag blir snart desperat. Vi söker boende i St Anton,</p><p>jag och mina fem kompisar. Vi är 19-20 år, 2 tjejer och 4 killar.</p><p>Vi har bil så boende i centrum är inte nödvändigt, men önskat.</p><p>Vi ska åka 27 dec, kommer alltså ner ca 29 dec och planerar </p><p>att stanna hela säsongen.</p><p>Är det nån som har nått tips? Där ni bott innan eller ska bo t ex.</p><p>Relativt billigt så klart (helst under 20 euro/natt).</p><p></p><p>Skriv i så fall och jag blir jätte glad! Karin, Kungsbacka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KarinFischer, post: 136618, member: 54192"] Nu skriver jag här fastän det antagligen är lönlöst, men va fan, jag blir snart desperat. Vi söker boende i St Anton, jag och mina fem kompisar. Vi är 19-20 år, 2 tjejer och 4 killar. Vi har bil så boende i centrum är inte nödvändigt, men önskat. Vi ska åka 27 dec, kommer alltså ner ca 29 dec och planerar att stanna hela säsongen. Är det nån som har nått tips? Där ni bott innan eller ska bo t ex. Relativt billigt så klart (helst under 20 euro/natt). Skriv i så fall och jag blir jätte glad! Karin, Kungsbacka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lägenhet i St Anton
Tillbaka
Topp