Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 49921" data-attributes="member: 35115"><p>Tjena grabbar!</p><p></p><p>Jag skulle tycka det va skit kul att bo med er och åka skiten ur st anton! Jag kanske är lite sent ut men för att smutskasta mina konkurenter vill ni egentligen inte bo med tjejer! Det funkar liksom inte! Jag e en kille på 20 år från sthlm som gilllar allt här i livet! Jag har bil men blev just av med lappen så kan själv inte köra! Hör av er så blir jag glad!!</p><p></p><p>// Carl-Johan </p><p></p><p>0706931791</p><p>cj.sylvan@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 49921, member: 35115"] Tjena grabbar! Jag skulle tycka det va skit kul att bo med er och åka skiten ur st anton! Jag kanske är lite sent ut men för att smutskasta mina konkurenter vill ni egentligen inte bo med tjejer! Det funkar liksom inte! Jag e en kille på 20 år från sthlm som gilllar allt här i livet! Jag har bil men blev just av med lappen så kan själv inte köra! Hör av er så blir jag glad!! // Carl-Johan 0706931791 cj.sylvan@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
lägenhet i st anton
Tillbaka
Topp