Senap
Ny medlem
Lägenhet sökes!!!
Vi är två sydväsorienterade killar som skall göra våran första säsong. Meningen är att vi skall till Chamonix och letar nu efter en lägenhet. Om ni/du har en lägenhet eller söker efter två glada och pigga killar att dela en lägenhet med så hör gärna av er. Om ni inte är medlemmar här så kan ni maila på: J.kocman@telia.com
Ha det...
Charlie o Johan
Ha det...
Charlie o Johan