Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet uthyres Chamonix Jan-mars 2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anna2003" data-source="post: 98994" data-attributes="member: 34426"><p>Hej!</p><p>Jag är intresserad av att hyra in mig på en bädd. Under exakt vilka datum gäller lägenheten. Ska ner i början av januari. Hur mycket är hyran på per person och hur ska den betalas? Är det någon deposition involverad?</p><p>Svara så snabbt du kan gärna till denna adress(min systers) och till min mail: lollis20@hotmail.com. Eller ring på 0709-985517.</p><p>Kanske ska skriva lite om mg själv.. Jag heter Louise är 20 år och bor i Malmö. </p><p>Hoppas jag hör från dig snart!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anna2003, post: 98994, member: 34426"] Hej! Jag är intresserad av att hyra in mig på en bädd. Under exakt vilka datum gäller lägenheten. Ska ner i början av januari. Hur mycket är hyran på per person och hur ska den betalas? Är det någon deposition involverad? Svara så snabbt du kan gärna till denna adress(min systers) och till min mail: lollis20@hotmail.com. Eller ring på 0709-985517. Kanske ska skriva lite om mg själv.. Jag heter Louise är 20 år och bor i Malmö. Hoppas jag hör från dig snart! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenhet uthyres Chamonix Jan-mars 2005
Tillbaka
Topp