lagenhet uthyres chamonix

Lagenhet pa 20kvm uthyres centralt i chamonix sud. Lagenheten ar inklusive balkong, fullutrustat kok, badkar mm. priset ar 1000 euro per manad. fran 1 dec - 30april. lagenheten ar utrustad fran 3-4 personer. lagenheten bokas genom att betala en manadshyra i forskott. maila mig ang. fragor pa m_kastengren@hotmail.com.

Är du tokig eller? 1000 Euro per man!
Låt se det blir 3 - 4 man * 1000 Euro* 9,5 kr = 28500 - 38000 kr / månad.

Okej på en sässong blir det lite mera.. Alltså 5 månader * 38000 kr = 190000 kr.

Jag rekomenderar de grabbarna som tänker hyra lägenheten för det här priset att istället kolla efter att köpa en egen lägenhet i Chamonix.

Då kanske ni kan hyra ut den till andra sässongare när ni inte är där. Är ni lite schysstare grabbar än den här filuren så kanske ni kan ta ut ett humant pris för lyan.

Ner med dessa penningkåta lirare!!

Marcus

eller så menar han per månad?! Prickarna saknas ju på alla andra ställen i inlägget också. Men nära där Marcus...

han menar ju 1000 euro per gubbe från 1 dec till 30 april, precis som det står fattar ni väl...det blir asså ca. 9500 per gubbe för 5 månader vilket blir typ 1900 per gubbe i månaden. vilket i sin tur är ett bra pris. 3-4 gubbar. hyr!

per månad så klart. Totalt alltså.

per man. är förkortning för per manad (=per månad om man sitter utomlands.)

det är väl ett standardpris i chamonix för lägemheter.

hej igen. legenheten kostar naturligtvis inte 1000 euro per man per menad utan naturligtvis 1000euro for hela legenheten per menad. som nagon forstod sitter jag utomlands dar det inte finns nagra prickar pa A. alltsa delar ni 1000 euro per menad for alla som bor i legenheten.

comprende?

haha Basted. Köp du en lägenhet i Chamonix och punga ut en mille för en skabbig 20 kvm ba för att du inte kan läsa.

Hur som helst. Var ligger lägenheten lite mer specifikt? I Sud komplexet? Hur många sängar/bäddsoffor/rum?

Tillbaka
Topp