Lägenheten är inte tillgänglig längre

Akta er för att bo med joakimh om ni ska betala elen själbva. Grabben tar hur långa duschar som helst, och sjunger gör han också!

Lägenheten är på 3 rum och ligger på chemin de pra michaud, ca: 400m till skidbussen och 800m till huvudtorget.

Senast ändrad:
vi är 4 personer som är ute efter boende i verbier! finns det för fyra eller är det bara 3 som gäller? För vi är tre st som kommer ner i början av säsongen sen kommer den fjärde någon gång efter jul...

Senast ändrad:
Det blir nog svårt med 4 till. Står i kontraktet att det bara får bo 6 personer i lägenheten och vi är redan 3...

Hej! Var i Verbier förra säsongen och är sugen på att åka ned en gång till. Tänkte bara kolla hur det ser ut med platser i er lägenhet ? Finns det några kvar ?

Haha, jag duschar inte, sjunger kan jag väl erkänna att jag gör, mest bara för att man kommer in i stämningen nu med idol och allt..

Däremot den här oskar.. han åker i jeans (yes, instoppade i pjuxen) hjälm (yes, med "snabba" solglasögon till), snowblades (nej, han har inte hyrt de, han har köpt dem), inga stavar (yes, han ser ut som en pingvin) och sätter as grymma double backflips...

heej! vi är tre 20 åriga tjejer som var i St Anton förra säsongen och är i år sjukt sugna på att åka till Verbier. Vi är jätteintresserade av att bo i er lägenhet. Finns det fortfarande plats? hör av dig här eller maila till ebba_arfwidsson@hotmail.com

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp