Tja tja! Är intresserad av en lägenhet i centrala Cham (dvs nånstans mellan Ch9 och SB) sommar och vinter. Är i dalen i skrivande stund och ska som sagt göra sommaren här och nästa vinter, juni-okt & dec-maj, och vill vara ute i tid o samtidigt kolla lägenheterna på plats! Jobbar nu på SouthBar och kommer göra det följande säsong också.
Vore kanon om du kunde kontakta mig på +33643101844 eller maila ditt nummer till mig så vi kan prata.
johan_snowboard@hotmail.com
MVH
Johan Gustafson