Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenheter i Chamonix....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrFles" data-source="post: 422471" data-attributes="member: 46079"><p>Tja tja! Är intresserad av en lägenhet i centrala Cham (dvs nånstans mellan Ch9 och SB) sommar och vinter. Är i dalen i skrivande stund och ska som sagt göra sommaren här och nästa vinter, juni-okt & dec-maj, och vill vara ute i tid o samtidigt kolla lägenheterna på plats! Jobbar nu på SouthBar och kommer göra det följande säsong också.</p><p>Vore kanon om du kunde kontakta mig på +33643101844 eller maila ditt nummer till mig så vi kan prata.</p><p></p><p>johan_snowboard@hotmail.com</p><p></p><p>MVH</p><p>Johan Gustafson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrFles, post: 422471, member: 46079"] Tja tja! Är intresserad av en lägenhet i centrala Cham (dvs nånstans mellan Ch9 och SB) sommar och vinter. Är i dalen i skrivande stund och ska som sagt göra sommaren här och nästa vinter, juni-okt & dec-maj, och vill vara ute i tid o samtidigt kolla lägenheterna på plats! Jobbar nu på SouthBar och kommer göra det följande säsong också. Vore kanon om du kunde kontakta mig på +33643101844 eller maila ditt nummer till mig så vi kan prata. johan_snowboard@hotmail.com MVH Johan Gustafson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenheter i Chamonix....
Tillbaka
Topp