Lägenheter i Val d`Isere uthyres!

Ja jag är sugen du kan väl skriva vad det kostar var de ligger om du ska med vilken tid lägenheterna är lediga.

gahhhh

ca 20000/månaden för 25m² ???????????+ Låter ju helt absurt för 5 månader eller va det blir. och sen kan man väl ändå inte få plats 5 pers på så liten yta. Lycka till med dina lghter.

till dom letar billigare boende tror jag ni tjänar poå att ringa ner till ngt hotell, lght uthyrare och få en lght.

Hmm ok, ska egentligen inte lägga mig i men tyckte det var väldigt dyrt med tanke på yta osv. Vet att vi (2 st) betalar 900 E, i månaden för en lght med våningssäng, kök,bädsoffa, WC i Chamonix Sud visserligen. Så stor skillnad kan det ju inte vara. Då är kontraktet i 4 månader. Alltså 3600 E för dem månaderna.

Men men...

jag och ett par polare tänkte dra ner till Val ... det vore klockrent om du hade en lght för uthyrning, vi har ej fått tag på boende än... vad är det för boende? bäddar, pris, var, osv?? hör gärna av dig så kan vi diskutera...!

min email: etanes_divra16@hotmail.com

Om du läser hans inlägg har han gjort all info ganska glasklar. Men för säkerhets skull kan jag citera :

Jag hyr ut lägenheterna för hela säsongen. Dvs from 1/12 till säsongslut (har för mig att det är den 5/5, dock kan ni få bo några dar längre om ni av någon konstig anledning vill det) Om ni vill bo kortare tid kostar det ändå lika mycket eftersom jag inte orkar hålla på att hyra ut dem veckovis.
Jag ska inte bo i dem själv.
Om ni ej fyller upp hela lägenheten får ni ordna fler rumskompisar själva.

De lägenheter jag har kostar enligt följande:

2 st a ca 25 m2, 10000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh
1 st a ca 35 m2, 12000 € i den kan man bo ca 6pers/lgh
2 st a ca 23 m2, 9000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh
1 st a ca 65 m2, 20000 € i den finns det 8 sängar. Dock kan man bo fler om man vill. Denna lägenhet har mycket högre standard än vad de flesta säsongare är vana vid. Bor själv i en likadan.

Alla dessa lägenheter ligger mycket centralt. De som ligger längst bort från centrum är de tre första och de ligger i Verdets.

Kan ev ordna lägenheter i La Daille om någon skulle vilja bo där...

Behöver dessutom ha några anställda under vintersäsongen men det löser vi senare.

Om det är någon här som har nappat och som behöver ytterligare en rumskompis så hör gärna av er till mig.
Jag är ensam och behöver nånstans att bo!

MVH
Erik

Är lite sugen på en av de som är ca 23 m2, som du ska ha 9000 € för. Finns nån kvar eller.

Skulle vilja ha lite mer info.
Lite mer exakt var de ligger
ev. bilder om du har det.

Du har inga mindre lägenheter? Du verkade ha lite kontakter i La Daille. Var är det för lägenheter.

Hör gärna av dej till karl@lindsten.com

Vi er to danskere der er interesseret i en lejlighed fra slutningen af november til april eller deromkring.
Hvad er prisen og hvordan kan vi kontakte dig yderligere?

Hej, lägenheterna du berättar om låter mycket intressanta. Finns det några kvar? I sådana fall skulle vi vilja ha lite mer info. Vi är även intresserade av jobb. (5 personer)Har du några andra tips är vi jättetacksamma för dem!

Hör snarast av dig till lundgrenjens@hotmail.com

Hej!

Säger samma sak som Erik_Johansson2 jag är ensam och behöver någonstans att bo under säsongen. Så om någon har en plats ledig så hör gärna av er till mig. Jag finns på erik_hanis@hotmail.com

Mvh Erik

skulle bara säga samma sak som ovanstående.
om det är någon som har nappat på en av dessa och letar rumskompis så hör av er till mig henriknordlander@hotmail.com

Hej!
Vi är 5 st skötsamma som tänkte dra ner i slutet av nov/början på dec, och har fortfarande inte fått tag i boende (Alpservice verkar ha gått under jorden!!). Vi är speciellt intresserade av den på 23 kvm, men även 25kvm om det överhuvudtaget fortfarande är aktuellt.

Vi är även intresserade av jobb i alla dess former!

Hör gärna av dig!

kiencaro@vtek.chalmers.se

Jag är intresserad utav lägenhet OCH arbete, förutsatt att man kan leva på lönen (och givetvis beroende på vad det är för jobb). Har en hel del kvalifikationer, bred arbetslivserfarenhet (även från utlandet), hög utbildning, talar bra engelska och en hel del franska. Jag är dessutom en lugn och trevlig hyresgäst... :-) En bra kille helt enkelt.

Om du tycker att det verkar intressant kan vi ju diskutera saken. Ha det bra.
/ Johan

(clusterbuster333@hotmail.com)

Hejsan!
Vi är tre tjejer som är väldigt intresserade i lägenheterna. Finns det några kvar??

Annars kanske det är några andra som inte har packat lägenheterna helt full än. I så fall kan du gärna höra av dig. Några av oss söker även jobb.

Hör av dig/er
tilljennyhall@hotmail.com

Tillbaka
Topp