Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenheter i Val d`Isere uthyres!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yonaz" data-source="post: 49566" data-attributes="member: 34185"><p>Om du läser hans inlägg har han gjort all info ganska glasklar. Men för säkerhets skull kan jag citera :</p><p></p><p>Jag hyr ut lägenheterna för hela säsongen. Dvs from 1/12 till säsongslut (har för mig att det är den 5/5, dock kan ni få bo några dar längre om ni av någon konstig anledning vill det) Om ni vill bo kortare tid kostar det ändå lika mycket eftersom jag inte orkar hålla på att hyra ut dem veckovis. </p><p>Jag ska inte bo i dem själv.</p><p>Om ni ej fyller upp hela lägenheten får ni ordna fler rumskompisar själva.</p><p></p><p>De lägenheter jag har kostar enligt följande:</p><p></p><p>2 st a ca 25 m2, 10000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh </p><p>1 st a ca 35 m2, 12000 € i den kan man bo ca 6pers/lgh</p><p>2 st a ca 23 m2, 9000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh</p><p>1 st a ca 65 m2, 20000 € i den finns det 8 sängar. Dock kan man bo fler om man vill. Denna lägenhet har mycket högre standard än vad de flesta säsongare är vana vid. Bor själv i en likadan.</p><p></p><p>Alla dessa lägenheter ligger mycket centralt. De som ligger längst bort från centrum är de tre första och de ligger i Verdets.</p><p></p><p>Kan ev ordna lägenheter i La Daille om någon skulle vilja bo där...</p><p></p><p>Behöver dessutom ha några anställda under vintersäsongen men det löser vi senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yonaz, post: 49566, member: 34185"] Om du läser hans inlägg har han gjort all info ganska glasklar. Men för säkerhets skull kan jag citera : Jag hyr ut lägenheterna för hela säsongen. Dvs from 1/12 till säsongslut (har för mig att det är den 5/5, dock kan ni få bo några dar längre om ni av någon konstig anledning vill det) Om ni vill bo kortare tid kostar det ändå lika mycket eftersom jag inte orkar hålla på att hyra ut dem veckovis. Jag ska inte bo i dem själv. Om ni ej fyller upp hela lägenheten får ni ordna fler rumskompisar själva. De lägenheter jag har kostar enligt följande: 2 st a ca 25 m2, 10000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh 1 st a ca 35 m2, 12000 € i den kan man bo ca 6pers/lgh 2 st a ca 23 m2, 9000 € i de kan man bo ca 5pers/lgh 1 st a ca 65 m2, 20000 € i den finns det 8 sängar. Dock kan man bo fler om man vill. Denna lägenhet har mycket högre standard än vad de flesta säsongare är vana vid. Bor själv i en likadan. Alla dessa lägenheter ligger mycket centralt. De som ligger längst bort från centrum är de tre första och de ligger i Verdets. Kan ev ordna lägenheter i La Daille om någon skulle vilja bo där... Behöver dessutom ha några anställda under vintersäsongen men det löser vi senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lägenheter i Val d`Isere uthyres!
Tillbaka
Topp