Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lagenhetskompis sokes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lizan" data-source="post: 98909" data-attributes="member: 33949"><p>Hej! Japp det kom fram. Vi har pratat om det, priset kommer vara 2000 euro aven om du inte stannar hela sasongen. Vi har betalt 8000 for lagenheten sa vi vill få in nån som ar beredd på att betala en fjardedel. Lagenheten ar på ca 30 m3, en våningssang och tva baddsoffor. Koket ar en del av rummet, koksutrustningen något knapp men det funkar bra att laga och forvara mat. Ar du fortfarande intresserad? Vi som bor dar ar 20-21 år. Jag åker brada och de andra två tjejerna skidor.</p><p>Hor av dig!</p><p>God Jul</p><p>Lisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lizan, post: 98909, member: 33949"] Hej! Japp det kom fram. Vi har pratat om det, priset kommer vara 2000 euro aven om du inte stannar hela sasongen. Vi har betalt 8000 for lagenheten sa vi vill få in nån som ar beredd på att betala en fjardedel. Lagenheten ar på ca 30 m3, en våningssang och tva baddsoffor. Koket ar en del av rummet, koksutrustningen något knapp men det funkar bra att laga och forvara mat. Ar du fortfarande intresserad? Vi som bor dar ar 20-21 år. Jag åker brada och de andra två tjejerna skidor. Hor av dig! God Jul Lisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lagenhetskompis sokes
Tillbaka
Topp