Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Lager av ull och syntet under skalkläderna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1257526" data-attributes="member: 176039"><p>jag tillhör de frusnas skara. eller snarare gör mina lår och röv det, om överkroppen har jag inte lika kallt. Det bästa jag köpt är Ullvangs Rav pants. Försökte snabbt googla fram deras g men hittade inte. har dessutom 2 par dun shorts, tjocka från sportshoppen/östersund och ett par tunna från löffler. . Som komplement har jag devold expedition 235g/m2. De är också varma och sköna men har tendens att börja lukta. Kör även med dun på överkroppen, en väst från frilufts eller en jacka från peak. Vid riktigt kallt ännu hemstickad tröja. Om man är frusen skall man ha så lite syntet som möjligt... Det är ju stor skillnad om man åker i kallan nord i februari eller i vårsolen i alperna. om man bara åker det senare klarar man säkert sig med diverse syntet o tunnare greijer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1257526, member: 176039"] jag tillhör de frusnas skara. eller snarare gör mina lår och röv det, om överkroppen har jag inte lika kallt. Det bästa jag köpt är Ullvangs Rav pants. Försökte snabbt googla fram deras g men hittade inte. har dessutom 2 par dun shorts, tjocka från sportshoppen/östersund och ett par tunna från löffler. . Som komplement har jag devold expedition 235g/m2. De är också varma och sköna men har tendens att börja lukta. Kör även med dun på överkroppen, en väst från frilufts eller en jacka från peak. Vid riktigt kallt ännu hemstickad tröja. Om man är frusen skall man ha så lite syntet som möjligt... Det är ju stor skillnad om man åker i kallan nord i februari eller i vårsolen i alperna. om man bara åker det senare klarar man säkert sig med diverse syntet o tunnare greijer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Lager av ull och syntet under skalkläderna
Tillbaka
Topp