Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HDTV" data-source="post: 1217565" data-attributes="member: 172508"><p>[QUOTE="termons, post: 1217554, member: 46857"</p><p></p><p>Verkar som om tågresan till Åre är farligare. Har svårt att förstå varför man inte skulle kräva mask i cabiner/gondoler.</p></blockquote><p>Åkte tåg till Åre i lördags från Lund. Bokade förstaklass med egen sovkupé från Stockholm för att kunna hålla ”bubblan” så bra jag kunde. Kan bara bekräfta att SJ inte sköter det bra. Sitter folk överallt inga tomma stolar mellan passagerare. När man skulle hämta sin frukost behövde man gå igenom vagnen med sittplatser, där låg det folk överallt och sov, till och med hade det festats hela natten. Kändes nästan som varför spenderade jag extra pengar att få en egen kupé när man måste ta sig igenom de vagnarna för att hämta sin frukost.</p><p></p><p>Sedan funkar det bra i pisterna, folk sköter sig och Skistar har gjort ett bra arbete med liftköer, uthämtning av nycklar samt besök för uthämning av utrustning med kösystem.</p><p></p><p>Värre är det på ICA och Coop, folk överallt och ingen respekt. Men så är det hemma med.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="HDTV, post: 1217565, member: 172508"] [QUOTE="termons, post: 1217554, member: 46857" Verkar som om tågresan till Åre är farligare. Har svårt att förstå varför man inte skulle kräva mask i cabiner/gondoler. [/QUOTE] Åkte tåg till Åre i lördags från Lund. Bokade förstaklass med egen sovkupé från Stockholm för att kunna hålla ”bubblan” så bra jag kunde. Kan bara bekräfta att SJ inte sköter det bra. Sitter folk överallt inga tomma stolar mellan passagerare. När man skulle hämta sin frukost behövde man gå igenom vagnen med sittplatser, där låg det folk överallt och sov, till och med hade det festats hela natten. Kändes nästan som varför spenderade jag extra pengar att få en egen kupé när man måste ta sig igenom de vagnarna för att hämta sin frukost. Sedan funkar det bra i pisterna, folk sköter sig och Skistar har gjort ett bra arbete med liftköer, uthämtning av nycklar samt besök för uthämning av utrustning med kösystem. Värre är det på ICA och Coop, folk överallt och ingen respekt. Men så är det hemma med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Tillbaka
Topp