Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1219154" data-attributes="member: 145112"><p>Jag skulle tro att de flesta som står i den där kön och har varit här tidigare sportlov är rätt nöjda med det nya sättet att köa på.</p><p>Det funkar otroligt smidigt mot förr om åren när det bara var en stor hög framför kortläsarna. Jag som bott här länge nog för att lära mig att snyggt glida förbi in i liften står nog lite länge i den typen utav kö, medans någon som inte är van allternativ är fler än 3 i sällskapet köar betydligt kortare nu. </p><p>De har de gånger jag varit där som sagt gått otroligt smidigt då det inte blir trängsel, utan alla bara sakta glider ner till liften.</p><p>Sen skall tilläggas att så långa köer är det mest första timmen på morgonen innan folk spridit ut sig, så antingen väntar man till efter typ 10 eller så hänger man på låset och sen drar sig mot en annan del av området.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1219154, member: 145112"] Jag skulle tro att de flesta som står i den där kön och har varit här tidigare sportlov är rätt nöjda med det nya sättet att köa på. Det funkar otroligt smidigt mot förr om åren när det bara var en stor hög framför kortläsarna. Jag som bott här länge nog för att lära mig att snyggt glida förbi in i liften står nog lite länge i den typen utav kö, medans någon som inte är van allternativ är fler än 3 i sällskapet köar betydligt kortare nu. De har de gånger jag varit där som sagt gått otroligt smidigt då det inte blir trängsel, utan alla bara sakta glider ner till liften. Sen skall tilläggas att så långa köer är det mest första timmen på morgonen innan folk spridit ut sig, så antingen väntar man till efter typ 10 eller så hänger man på låset och sen drar sig mot en annan del av området. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Tillbaka
Topp