Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin-J" data-source="post: 1221907" data-attributes="member: 163248"><p>Vill inte strö salt i såren men jag tycker nog ni gör ett par fel så här i pestens tid. Man måste vara beredd att ändra sina planer och anpassa sig i år.</p><p></p><p>1 Åre V9. Åre och Sälen går alltid bort på skolloven om det är skidåkning man är ute efter. Måste man vara ledig på sportlovet är det mindre orter som gäller om man ska åka i Sverige och det ska vi ju i år, om vi inte vill avstå helt.</p><p></p><p>2 Frukostbuffe. Är nog inte så lämpligt just nu helt enkelt. Det är svårt att förutse att idioter ska hosta rakt ut men det finns ju eget boende där man kan laga mat själv och umgås med sin egen lilla grupp. Sånt här är ju bara ledsamt att höra då det kommer drabba verksamhetsutövare med en kort säsong utöver smittrisken.</p><p></p><p>3 Restaurang. Är man i Åre V9 får man nog hitta lägenhet eller stuga. Det kanske inte blir exakt den semester man tänkt sig i år men man får åkt lite skidor och kommit ut i friska luften.</p><p></p><p>Jag tycker många verksamheter har anpassat sig till restriktionerna och gjort det möjligt att åka skidor på ett säkert sätt. Jag har inte åkt V9 dock. Hur som helst är det tråkigt att höra att vi inte sköter oss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin-J, post: 1221907, member: 163248"] Vill inte strö salt i såren men jag tycker nog ni gör ett par fel så här i pestens tid. Man måste vara beredd att ändra sina planer och anpassa sig i år. 1 Åre V9. Åre och Sälen går alltid bort på skolloven om det är skidåkning man är ute efter. Måste man vara ledig på sportlovet är det mindre orter som gäller om man ska åka i Sverige och det ska vi ju i år, om vi inte vill avstå helt. 2 Frukostbuffe. Är nog inte så lämpligt just nu helt enkelt. Det är svårt att förutse att idioter ska hosta rakt ut men det finns ju eget boende där man kan laga mat själv och umgås med sin egen lilla grupp. Sånt här är ju bara ledsamt att höra då det kommer drabba verksamhetsutövare med en kort säsong utöver smittrisken. 3 Restaurang. Är man i Åre V9 får man nog hitta lägenhet eller stuga. Det kanske inte blir exakt den semester man tänkt sig i år men man får åkt lite skidor och kommit ut i friska luften. Jag tycker många verksamheter har anpassat sig till restriktionerna och gjort det möjligt att åka skidor på ett säkert sätt. Jag har inte åkt V9 dock. Hur som helst är det tråkigt att höra att vi inte sköter oss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Tillbaka
Topp