Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin-J" data-source="post: 1222080" data-attributes="member: 163248"><p>Ber om ursäkt om mitt svar var off topic. Du verkade besviken över hur läget var i Åre efter pandemilagen trätt i kraft. Är man inte beredd att ändra sina resvanor och beteenden blir det mindre bra i år tyvärr. Jag tycker att det bästa sättet att stödja olika verksamheter är att nyttja deras tjänster, men vi som gillar skidåkning måste försöka sköta oss så inte någon klåfingrig politiker hittar på dumheter. Text har en tendens att se hårdare ut än man menar, ber om ursäkt för det också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin-J, post: 1222080, member: 163248"] Ber om ursäkt om mitt svar var off topic. Du verkade besviken över hur läget var i Åre efter pandemilagen trätt i kraft. Är man inte beredd att ändra sina resvanor och beteenden blir det mindre bra i år tyvärr. Jag tycker att det bästa sättet att stödja olika verksamheter är att nyttja deras tjänster, men vi som gillar skidåkning måste försöka sköta oss så inte någon klåfingrig politiker hittar på dumheter. Text har en tendens att se hårdare ut än man menar, ber om ursäkt för det också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Läget i Åre efter Pandemilagen trätt i kraft...
Tillbaka
Topp