Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Läget i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ipath" data-source="post: 256117" data-attributes="member: 67330"><p>Kom ett snödump för några dagar sedan. Riktigt bra puderåkning ända tills nu. Nu får man leta lite mera efter den.</p><p>Be carefoul bara, 2 laviner med folk i redan! 1 har avlidit. Var försiktiga folks!</p><p></p><p>Varmt väder idag den 7 januari och dåligt väder. Hoppas på nya snödump!</p><p></p><p>Man kan iallfall med gott samvete säga att säsongen har kommit igång här nere! Väl värt ett besök. </p><p></p><p>Välkomna ner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ipath, post: 256117, member: 67330"] Kom ett snödump för några dagar sedan. Riktigt bra puderåkning ända tills nu. Nu får man leta lite mera efter den. Be carefoul bara, 2 laviner med folk i redan! 1 har avlidit. Var försiktiga folks! Varmt väder idag den 7 januari och dåligt väder. Hoppas på nya snödump! Man kan iallfall med gott samvete säga att säsongen har kommit igång här nere! Väl värt ett besök. Välkomna ner [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Läget i Chamonix!
Tillbaka
Topp