Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Läget i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jackalen" data-source="post: 257191" data-attributes="member: 70722"><p>Det låter riktigt sweet (minus lavinerna då). Åker ner på lördag och är otroligt sugen på att åka. Hoppas att det fortsätter komma åtminstone lite snö så det blir möjligheter till puder även nästa vecka.</p><p></p><p>Hörde förresten att det ska finnas en ny snowpark i Grand Montets, vet du om den är byggd/påbörjad nu när det har kommit snö? ..eller om det finns andra parker som är byggda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jackalen, post: 257191, member: 70722"] Det låter riktigt sweet (minus lavinerna då). Åker ner på lördag och är otroligt sugen på att åka. Hoppas att det fortsätter komma åtminstone lite snö så det blir möjligheter till puder även nästa vecka. Hörde förresten att det ska finnas en ny snowpark i Grand Montets, vet du om den är byggd/påbörjad nu när det har kommit snö? ..eller om det finns andra parker som är byggda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Läget i Chamonix!
Tillbaka
Topp