Läget i sthlms backar?

skibum2004

Ny medlem
Läget i sthlms backar?
Nu har kylan tagit ett grepp om vår huvudstad.

Jag tänkte förmedla läget från en av Stockholms backar å tänkte ni som vet nått om det andra kan lägga till.

22jan
Ekholmsnäsbacken Lidingö http://www.ekholmsnas.se

Snöproduktionen startade åter igår efter ca ett dygns mildare väder nu går den så länge termometern och luftfuktigheten tillåter.
Öppning blir Lördag den 27jan med pompa och ståt. Vi har en splitter ny ankarlift.

Läget i sthlms backar?
Hammarbybacken har inte öppnat med det ligger riktligt med snö!
Tror att dom kommer öppna till helgen.
Med nya boxar och rail á la Skandinavienshapers kommer premiären
bli kanon fin skulle jag gissa!

Läget i sthlms backar?
Vet någon hur läget i väsjöbacken är just nu? de har inte uppdaterat sin hemsida sedan 12:e och jag ahr inte åkt förbi där på ett tag. Vet ni om de är på väg igång?

Läget i sthlms backar?
Men dom ahr juh sprutat förfullt och det ser juh lovande ut emd vädret 2-3 dygn frammåt så varför skulle dom inte kunna öppna til helgen. dom ahr juh sprutat i minst 5 dagar nu och det är de dom behöver för att iallfall öppna halva backen.Dom beslutar om dom öppanr till helgen på ons-tors . men det borde dom fan kunna göra :'(

Läget i sthlms backar?
tja, hur e läget just nu i hammarbybacken ??? såg på avstånd idag att dem hade gjort om den lite...

Läget i sthlms backar?
3 kickar uppe med olika platå längder, 2 små och 1 lite större har jag för mig... sen dom vanliga boxarna och railsen tror jag iallafall inte varit där på 5dagar, men tror i princip det är likadant just nu...

Läget i sthlms backar?
dom har ett större hopp och två små utan platåer (landning direkt efter kicken) och så har dom en downrail, en battleship, bred kort box, bred rainbowbox...

detta hade dom igår iaf

Tillbaka
Topp