Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simwes" data-source="post: 275508" data-attributes="member: 71706"><p>tack till Er som svarat hitills; MnO - din analys stämmer helt, jag är alltså skolad portåkare och har på äldre dagar (jag är ringa 32 år ung ;-) ) känt att det är utanför pisten jag vill utvecklas. Tycker därför att min allround skida inte räcker längre. Därför känns det inte heller som att piståkningen är det viktigaste, men skidan får som sagt gärna ha egenskaper för pisten oxå. </p><p></p><p>Med tanke på min bakgrund och att jag ändå har åkt på Atomic Race skidor 185 cm (inte mnga mm i midjan, minns ej hur mgna dock) på sin tid så kanske det inte är ngt problem med 168cm? Det är ju bara det att jag inte kört på den här typen av skida, så jag har svårt att bedöma dess egenskaper. Men du tror alltså att den kan funka? </p><p></p><p>Bra tanke m monteringen.</p><p></p><p>//sim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simwes, post: 275508, member: 71706"] tack till Er som svarat hitills; MnO - din analys stämmer helt, jag är alltså skolad portåkare och har på äldre dagar (jag är ringa 32 år ung ;-) ) känt att det är utanför pisten jag vill utvecklas. Tycker därför att min allround skida inte räcker längre. Därför känns det inte heller som att piståkningen är det viktigaste, men skidan får som sagt gärna ha egenskaper för pisten oxå. Med tanke på min bakgrund och att jag ändå har åkt på Atomic Race skidor 185 cm (inte mnga mm i midjan, minns ej hur mgna dock) på sin tid så kanske det inte är ngt problem med 168cm? Det är ju bara det att jag inte kört på den här typen av skida, så jag har svårt att bedöma dess egenskaper. Men du tror alltså att den kan funka? Bra tanke m monteringen. //sim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Tillbaka
Topp