Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 276010" data-attributes="member: 12152"><p>Med den nya info om din bakgrund som skidåkare är det ingen risk att påstå att 168 inte kommer att bli några problem. Välj skidor som Rangin eller Salomon Pocket Rocket/Gun 165cm om du vill ha en spänstig och lätt känsla och en skida som hjälper dig på traven i din utveckling utanför pisten. Gillar du ett allmänt lugnare beteende med mer dämp och en gummiaktig snökontakt och vill jobba lite mer i svängväxlingarna är K2 bättre. Söker du en mer raceliknande spårvilja och en högre prestandatopp ska du spana in Völkl Aura. Sen finns det naturligtvis många andra alternativ också, som vanligt. </p><p></p><p>Mitt tips står kvar dock. Jag tror på Fischer Rangi och det baserar jag på att du väger så pass lite som du gör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 276010, member: 12152"] Med den nya info om din bakgrund som skidåkare är det ingen risk att påstå att 168 inte kommer att bli några problem. Välj skidor som Rangin eller Salomon Pocket Rocket/Gun 165cm om du vill ha en spänstig och lätt känsla och en skida som hjälper dig på traven i din utveckling utanför pisten. Gillar du ett allmänt lugnare beteende med mer dämp och en gummiaktig snökontakt och vill jobba lite mer i svängväxlingarna är K2 bättre. Söker du en mer raceliknande spårvilja och en högre prestandatopp ska du spana in Völkl Aura. Sen finns det naturligtvis många andra alternativ också, som vanligt. Mitt tips står kvar dock. Jag tror på Fischer Rangi och det baserar jag på att du väger så pass lite som du gör. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Tillbaka
Topp