Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 276940" data-attributes="member: 13390"><p>Jag kliver in och nämner att av bror MnO ovan nämda Rangi-dam (min sambo) har ett par absoluta pistfavoriter utöver Rangin, nämligen just Nordica Olympia (Victory visserligen). Den tycker hon helt enkelt går sjukt bra. Men - klart pistorienterad ändå, och det får nog även gälla Conqureren.</p><p></p><p>Rangin är annars väldigt vettig faktiskt. Jag (179/70kg) har åkt en del på den och den håller emot riktigt bra. För mig känns den som ett litet pålitligt och kul verktyg, lite som ett par förväxta SL-carvers. Har man rätt kroppsstorlek kan jag inte tänka mig annat än att den är galet all round. Testa den, mycket talar för att du kommer gilla skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 276940, member: 13390"] Jag kliver in och nämner att av bror MnO ovan nämda Rangi-dam (min sambo) har ett par absoluta pistfavoriter utöver Rangin, nämligen just Nordica Olympia (Victory visserligen). Den tycker hon helt enkelt går sjukt bra. Men - klart pistorienterad ändå, och det får nog även gälla Conqureren. Rangin är annars väldigt vettig faktiskt. Jag (179/70kg) har åkt en del på den och den håller emot riktigt bra. För mig känns den som ett litet pålitligt och kul verktyg, lite som ett par förväxta SL-carvers. Har man rätt kroppsstorlek kan jag inte tänka mig annat än att den är galet all round. Testa den, mycket talar för att du kommer gilla skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lagg till mig - tjej 155 cm
Tillbaka
Topp