Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
lägga upp bilder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekdahl" data-source="post: 189086" data-attributes="member: 52301"><p>tycker att ni kan göra så att man kan lägga upp filmer och bilder bara sådär. så jävla drygt att vänta plus att man inte kan ha så många bilder. tex om jag har 10 bilder så lägger jag upp en som är riktigt bra och kanske borde vara en utvald freeride-bild men det kanske inte han som godkänner tycker. då kommer inte den upp på sidan ju vilket suuuger! </p><p></p><p>så är det med den saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekdahl, post: 189086, member: 52301"] tycker att ni kan göra så att man kan lägga upp filmer och bilder bara sådär. så jävla drygt att vänta plus att man inte kan ha så många bilder. tex om jag har 10 bilder så lägger jag upp en som är riktigt bra och kanske borde vara en utvald freeride-bild men det kanske inte han som godkänner tycker. då kommer inte den upp på sidan ju vilket suuuger! så är det med den saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
lägga upp bilder
Tillbaka
Topp