Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Laid back puderåk film med skidor. Riktigt mysigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 522714" data-attributes="member: 91876"><p>Tycker själv att filmen förmedlar en skön känsla av att bara glida runt som på en räkmacka, utan adrenalinstinna överaskningar, parreringar och felskär! </p><p>Varför ska det alltid vara så spännande? Kan man inte bara vara ett litet tag, och känna naturen, lugnet och bara glida med lite?</p><p>Själv skulle jag vara jättenöjd efter ett sådant åk!</p><p>Jag är mest imponerad av att de kan åka så skönt när det ser så flackt ut! Sen kanske man inte behöver poppa upp och ner som nåt ånglok som Setermaan poängterade? Men det bestämmer man väl själv hoppas jag!</p><p></p><p>// Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 522714, member: 91876"] Tycker själv att filmen förmedlar en skön känsla av att bara glida runt som på en räkmacka, utan adrenalinstinna överaskningar, parreringar och felskär! Varför ska det alltid vara så spännande? Kan man inte bara vara ett litet tag, och känna naturen, lugnet och bara glida med lite? Själv skulle jag vara jättenöjd efter ett sådant åk! Jag är mest imponerad av att de kan åka så skönt när det ser så flackt ut! Sen kanske man inte behöver poppa upp och ner som nåt ånglok som Setermaan poängterade? Men det bestämmer man väl själv hoppas jag! // Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Laid back puderåk film med skidor. Riktigt mysigt!
Tillbaka
Topp