Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämna tillbaka brädan, för smal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SolarCircle" data-source="post: 837806" data-attributes="member: 90423"><p>Skulle kunna funka, men beror på hur bred stance du har som sagt. Ett Midjemått är ju ett midjemått (du står ju inte med foten på mitten av brädan) , det säger väl inte nödvändigtvis något om bredden på brädan där bindningarna är. Har ett par 44.5or och det funkar fint på min 25.8, men jag tror 25.8 skulle defineras som \"mid wide\" och jo det ÄR skillnad, men det är kanske inte så lätt att se med ögat. </p><p>Men om det inte är för mkt krångel, byt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SolarCircle, post: 837806, member: 90423"] Skulle kunna funka, men beror på hur bred stance du har som sagt. Ett Midjemått är ju ett midjemått (du står ju inte med foten på mitten av brädan) , det säger väl inte nödvändigtvis något om bredden på brädan där bindningarna är. Har ett par 44.5or och det funkar fint på min 25.8, men jag tror 25.8 skulle defineras som \"mid wide\" och jo det ÄR skillnad, men det är kanske inte så lätt att se med ögat. Men om det inte är för mkt krångel, byt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämna tillbaka brädan, för smal?
Tillbaka
Topp