Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämplig bräda + bindingar för mig, lång!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 248638" data-attributes="member: 44213"><p>Är 19 år, 202 cm lång, skostrl 46 och väger 90 kilo. </p><p></p><p>Jag har ett par Burton Sabbath 2005, US strl 13, EU strl 47, stora fötter, stora boots <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Letar efter en allroundbräda, men hopp och tricks är inget jag prioriterar! ....</p><p></p><p></p><p>dude... </p><p></p><p></p><p>köp dig typ en Burton som e typ över 26 i midjan.. och rätt för din vikt.. sen ett par Co2 eller C60 för .... kanske cartel blir lite mjuka för dig.. beroende på din typ av åkning.. kör du aggresivt ??</p><p></p><p>Egentligen borde du ha en Burton, KING 167 (26,5) men PGA din vikt och längd så skulle nog en Burton Baron (26,2) passa bra.. tyvärr har inte Burton några bredare och samtidigt hårda brädor.. (okej, Baron ES men det kostar över 6.000:- och är kanske lite overkill)</p><p></p><p>så.. en vanlig baron 167 skulle det kunna bli.. med Co2 bindningar (perfekt hårdhet för dig) i Large då givetvis..</p><p></p><p></p><p></p><p>.. vill du köra närmare 27 i midjan och hitta någon bindning som finns i XL så får du se dig om efter nått annat roligt märke..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 248638, member: 44213"] Är 19 år, 202 cm lång, skostrl 46 och väger 90 kilo. Jag har ett par Burton Sabbath 2005, US strl 13, EU strl 47, stora fötter, stora boots :) Letar efter en allroundbräda, men hopp och tricks är inget jag prioriterar! .... dude... köp dig typ en Burton som e typ över 26 i midjan.. och rätt för din vikt.. sen ett par Co2 eller C60 för .... kanske cartel blir lite mjuka för dig.. beroende på din typ av åkning.. kör du aggresivt ?? Egentligen borde du ha en Burton, KING 167 (26,5) men PGA din vikt och längd så skulle nog en Burton Baron (26,2) passa bra.. tyvärr har inte Burton några bredare och samtidigt hårda brädor.. (okej, Baron ES men det kostar över 6.000:- och är kanske lite overkill) så.. en vanlig baron 167 skulle det kunna bli.. med Co2 bindningar (perfekt hårdhet för dig) i Large då givetvis.. .. vill du köra närmare 27 i midjan och hitta någon bindning som finns i XL så får du se dig om efter nått annat roligt märke.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämplig bräda + bindingar för mig, lång!
Tillbaka
Topp