Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämplig efterföljare till Explorer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="danielsson" data-source="post: 253909" data-attributes="member: 17188"><p>Jag hade en Forum Explorer 156 cm tills alldeles nyligen. Jag var mycket mycket nöjd med brädan, men blev av med den och söker därför efter en ny. </p><p></p><p>Jag har haft dålig koll på brädutvecklingen de senaste åren och vet inte riktigt vart jag ska börja vända mig. </p><p></p><p>Men jag vet hur jag åker: har åkt i ca 10 år, gillar inte att hoppa/jibba, etc utan gillar att åka fort, carva, och off-pist. Vill därför ha en ganska hård och styv bräda....</p><p></p><p>Någon som har nåt bra tips?</p><p></p><p>rock on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danielsson, post: 253909, member: 17188"] Jag hade en Forum Explorer 156 cm tills alldeles nyligen. Jag var mycket mycket nöjd med brädan, men blev av med den och söker därför efter en ny. Jag har haft dålig koll på brädutvecklingen de senaste åren och vet inte riktigt vart jag ska börja vända mig. Men jag vet hur jag åker: har åkt i ca 10 år, gillar inte att hoppa/jibba, etc utan gillar att åka fort, carva, och off-pist. Vill därför ha en ganska hård och styv bräda.... Någon som har nåt bra tips? rock on. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lämplig efterföljare till Explorer?
Tillbaka
Topp