Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lämplig längd på fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puddertjuv" data-source="post: 129178" data-attributes="member: 15330"><p>Jorå de har säkert rätt A. För det första. Karman levereras bara i längderna 169, 177 och 185. 169 blir nog lite kort för dig.. därför säger han 177 om du nu måste ha Karman. För det andra. Völkl mäter sina skidor end to end, med andra ord du kan räkna bort båda twintipperna som bärande yta.. reell yta är väl närmare 170.. kanske. Mina gotama är ju 190 långa men reell yta är väl närmare 182 cm och det är något kort för mig (195 cm). </p><p></p><p>Så det så.. ut å handla!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puddertjuv, post: 129178, member: 15330"] Jorå de har säkert rätt A. För det första. Karman levereras bara i längderna 169, 177 och 185. 169 blir nog lite kort för dig.. därför säger han 177 om du nu måste ha Karman. För det andra. Völkl mäter sina skidor end to end, med andra ord du kan räkna bort båda twintipperna som bärande yta.. reell yta är väl närmare 170.. kanske. Mina gotama är ju 190 långa men reell yta är väl närmare 182 cm och det är något kort för mig (195 cm). Så det så.. ut å handla!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lämplig längd på fetare lagg?
Tillbaka
Topp