Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lämplig längd på fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 129180" data-attributes="member: 13851"><p>Nån runt 175. Över 180 blir bara långt, Går du ner för kort får du känslan att brättena dyker och du tappar mycket flyt i åkningen Köp inte en renodlad mansskida. Tjejer väger ca 15 kilo mindre än en vältränad kille och att duktiga tjejer oftast åker mycket mjukare och mindre aggresivt än en kille.</p><p>Jag råder dej att testa, testa, testa både olika lagg och längder. Köp inget på att någon snubbe rekomenderat. Man måste känna själv vad som passar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 129180, member: 13851"] Nån runt 175. Över 180 blir bara långt, Går du ner för kort får du känslan att brättena dyker och du tappar mycket flyt i åkningen Köp inte en renodlad mansskida. Tjejer väger ca 15 kilo mindre än en vältränad kille och att duktiga tjejer oftast åker mycket mjukare och mindre aggresivt än en kille. Jag råder dej att testa, testa, testa både olika lagg och längder. Köp inget på att någon snubbe rekomenderat. Man måste känna själv vad som passar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lämplig längd på fetare lagg?
Tillbaka
Topp