Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lämplig skidort för ett par 36-åringar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 980694" data-attributes="member: 45951"><p><strong>La_grave;</strong></p><p></p><p>Så klart det inte finns någon true shredder som åker till en skidort för att göra annat än att kötta på berget. Käka gott? Fan då blir man ju en av dom andra! Dom där man föraktade när man var sjutton och inte hade några pengar. </p><p></p><p>Så jävla sjukt. Precis som när man åker på golfresor nu för tiden. Polarna ska prompt käka på jävla restaurang, basta och dricka finöl! Jävla skit säger jag. Kokar havregryn på rummet och går till puben i golfskor. </p><p></p><p>Nej, så extremt blir ju inte La Grave (skidorten inte forum-avataren) om man vet hur och vart man ska åka, så visst kan man ta med en komplett nybörjare. Men att ens föreslå La Grave för tre veckors åkning med någon (av alla flickvänner) som vars åkning passar för röda/blå pister? Väderlek, snömängd? Möjlighet till variation? Lite större by?</p><p></p><p>"Jag åker inte en meter till!"</p><p>"Det stod ju träningsbacke!" </p><p>"För störtlopp ja!"</p><p>"Det sa du aldrig någonting om..."</p><p>"Du lyssnar ju aldrig på vad jag säger"</p><p>"Men älskling gnäll inte nu, kom nu!"</p><p>"Nej jag åker inte en meter till."</p><p>"Så, du ska stanna här resten av dan då?"</p><p>"Ja"</p><p>"Visst, visst, då åker jag! Kärringar!"</p><p></p><p>Mmmm Gollan.</p><p></p><p><strong>Jolfe:</strong></p><p>Ischgl var trevligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 980694, member: 45951"] [b]La_grave;[/b] Så klart det inte finns någon true shredder som åker till en skidort för att göra annat än att kötta på berget. Käka gott? Fan då blir man ju en av dom andra! Dom där man föraktade när man var sjutton och inte hade några pengar. Så jävla sjukt. Precis som när man åker på golfresor nu för tiden. Polarna ska prompt käka på jävla restaurang, basta och dricka finöl! Jävla skit säger jag. Kokar havregryn på rummet och går till puben i golfskor. Nej, så extremt blir ju inte La Grave (skidorten inte forum-avataren) om man vet hur och vart man ska åka, så visst kan man ta med en komplett nybörjare. Men att ens föreslå La Grave för tre veckors åkning med någon (av alla flickvänner) som vars åkning passar för röda/blå pister? Väderlek, snömängd? Möjlighet till variation? Lite större by? "Jag åker inte en meter till!" "Det stod ju träningsbacke!" "För störtlopp ja!" "Det sa du aldrig någonting om..." "Du lyssnar ju aldrig på vad jag säger" "Men älskling gnäll inte nu, kom nu!" "Nej jag åker inte en meter till." "Så, du ska stanna här resten av dan då?" "Ja" "Visst, visst, då åker jag! Kärringar!" Mmmm Gollan. [b]Jolfe:[/b] Ischgl var trevligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lämplig skidort för ett par 36-åringar?
Tillbaka
Topp