Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lämplig skidort för ett par 36-åringar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 980761" data-attributes="member: 13861"><p>Den enda formen av polygami i La Grave-trakten är kvinnor med multipla manliga partners, och då pratar vi inte (vad jag hört om bör väl tilläggas) vilda gruppsexorgier. Åt andra hållet? Ain't gonna happen, få skidorter i världen om ens någon – ok, kanske Haines – har en skevare könsfördelning. Om man ens kan kalla en man-till-kvinna-ratio på 99 på 1 för fördelning. Otaliga är dom pubkvällar man sett en tjej lämna lokalen och insett att det var den enda kvinnliga besökaren på haket. Vi pratar korvfabrik på riktigt. Att få hugg i La Grave som singel och heterosexuell man är värt ett Nobelpris i raggning, chansen är större att kamma hem en miljonvinst genom att spela på knatteligan i bandy. </p><p></p><p>Just det, grundfrågan... För en gångs skull håller jag nästan med la_grave om något. 36 år är överhuvudtaget ingen ålder på en skidåkare. Åk var ni känner för, medelåldern på skidorten kommer ändå att vara betydligt högre med alla Fritz und Helgas i öfvre medelåldern som befolkar Alpern, såvida ni inte åker till Breckenridge och kör park förstås. I så fall är det väl mer en skön by och ett liftsystem med både bra outpist och ett bra spektrum av pister som ni borde leta efter. Champoluc, St Anton, Zillertal, Ischgl, Verbier (dock i Schweiz...), Serre Chevalier är några orter som jag kommer på på rak arm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 980761, member: 13861"] Den enda formen av polygami i La Grave-trakten är kvinnor med multipla manliga partners, och då pratar vi inte (vad jag hört om bör väl tilläggas) vilda gruppsexorgier. Åt andra hållet? Ain't gonna happen, få skidorter i världen om ens någon – ok, kanske Haines – har en skevare könsfördelning. Om man ens kan kalla en man-till-kvinna-ratio på 99 på 1 för fördelning. Otaliga är dom pubkvällar man sett en tjej lämna lokalen och insett att det var den enda kvinnliga besökaren på haket. Vi pratar korvfabrik på riktigt. Att få hugg i La Grave som singel och heterosexuell man är värt ett Nobelpris i raggning, chansen är större att kamma hem en miljonvinst genom att spela på knatteligan i bandy. Just det, grundfrågan... För en gångs skull håller jag nästan med la_grave om något. 36 år är överhuvudtaget ingen ålder på en skidåkare. Åk var ni känner för, medelåldern på skidorten kommer ändå att vara betydligt högre med alla Fritz und Helgas i öfvre medelåldern som befolkar Alpern, såvida ni inte åker till Breckenridge och kör park förstås. I så fall är det väl mer en skön by och ett liftsystem med både bra outpist och ett bra spektrum av pister som ni borde leta efter. Champoluc, St Anton, Zillertal, Ischgl, Verbier (dock i Schweiz...), Serre Chevalier är några orter som jag kommer på på rak arm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lämplig skidort för ett par 36-åringar?
Tillbaka
Topp