Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Landsvägshoj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mjuk" data-source="post: 174040" data-attributes="member: 51821"><p>Jag har ingen som helst erfarenhet av landsvägshojar men när jag spinnar så har jag alltid styre och sadel på så kort avstånd som möjligt- blir sjukt trött i ryggen annars. Tror det beror på att jag är stel i ländrygg osv. Tror alltså att jag inte blir jättelidande av kort överrör. Särskilt inte om det går att kompensera lite med setback på sadelstolpen</p><p></p><p>Jag drar och kollar på den ikväll. Nåt tips om hur jag märker att den är för liten förutom "gutfeeling"? </p><p></p><p>Är det samma normalt samma size på hjul osv på en 54cm ram och t.ex en 56?</p><p></p><p>Nishikin ser fin ut men för dyr för mig- jag är på fyndjakt, annars får det vara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mjuk, post: 174040, member: 51821"] Jag har ingen som helst erfarenhet av landsvägshojar men när jag spinnar så har jag alltid styre och sadel på så kort avstånd som möjligt- blir sjukt trött i ryggen annars. Tror det beror på att jag är stel i ländrygg osv. Tror alltså att jag inte blir jättelidande av kort överrör. Särskilt inte om det går att kompensera lite med setback på sadelstolpen Jag drar och kollar på den ikväll. Nåt tips om hur jag märker att den är för liten förutom "gutfeeling"? Är det samma normalt samma size på hjul osv på en 54cm ram och t.ex en 56? Nishikin ser fin ut men för dyr för mig- jag är på fyndjakt, annars får det vara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Landsvägshoj
Tillbaka
Topp